فروش ویژه مانتو تابستانه طرح آرتمیس

پنج شنبه 16 تير 1394
ن : علیرضا

فروش ویژه مانتو تابستانه طرح آرتمیس

فروش ویژه مانتو تابستانه طرح آرتمیس 


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، فروش ویژه مانتو تابستانه طرح آرتمیس را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . زیبایی و کیفیت فوق العاده این مانتو مارا بر این داشت تا ما مانتو تابستانه آرتمیس را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:



مانتو تابستانه طرح آرتمیس. فصل انتخاب های جدید و جذاب رسید. هدیه ای مناسب برای خانم های شیک پوش و مشکل پسند. با طراحی منحصر به فرد و شگفت‎ انگیز و کیفیت بی نظیر ...
مانتو تابستانه طرح آرتمیس دوخته شده از بهترین پارچه شانتون است که پوششی مناسب برای فصل تابستان است. این مانتو دارای 3 دکمه مخفی (قزن) جهت بسته شدن کامل جلوی مانتو می باشد و همچنین دارای یک سنجاق سینه در طرح مانتو می باشد که که شما می توانید برای بسته شدن مانتو نیز از آن استفاده کنید. در طراحی این مانتو از نقش های بسیار زیبای گل های ریز استفاده شده است که زیبایی این پوشش را دو چندان می کند.
این مانتو در سایز های 36 - 38 - 40 و 42 ارائه می شود که در هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید سایز مورد نظر را انتخاب کنید.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 72000 تومان 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: فروش ویژه محصولات مختلف با تخفیف، ،
:: برچسب‌ها: فروش ویژه مانتو تابستانه طرح آرتمیس , فروش ویژه , فروش ویژه مانتو , فروش ویژه مانتو تابستانه , فروش ویژه مانتو تابستانه آرتمیس , مانتو تابستانه طرح آرتمیس , مانتو تابستانه , مانتو تابستانه آرتمیس , مانتو تابستانه طرح , تابستانه طرح آرتمیس ,